Bestelproces
Hoe gaan wij te werk?
Alle kaarsen worden gemaakt zodra jij jouw bestelling plaatst. Iedere kaars wordt met de hand geschilderd. Houd rekening met een levertijd van ongeveer één week.
Hoe kan ik bestellen?
Kies jouw favoriete artikel en voeg het toe aan het winkelmandje.
Wil je een kaars bestellen? Dan zijn er meer stappen die je moet doorlopen:
- Eerst kies je de soort kaars die je wilt bestellen. Je hebt de keuze uit small, diner of big kaarsen.
- Daarna selecteer je de juiste kleur
- Vervolgens kies je het soort icoon die je op jouw kaars wilt
- Uiteraard voeg je de kaars tot slot toe aan het winkelmandje. De actie prijzen worden automatisch verrekend in jouw winkelmandje.
Na het plaatsen van jouw bestelling ga je automatisch akkoord met onze voorwaarden.
VERZENDING
Zodra jij een bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bestelbevestiging, en gaan wij zo snel mogelijk voor jou aan de slag. Wij doen ons uiterste best om jouw bestelling binnen een week te verzenden.
Jouw pakketje wordt verzonden met DHL. Zodra jouw pakketje gescand wordt door DHL ontvang jij een track en trace waarmee je de bestelling kunt volgen.
VERZENDKOSTEN
De kosten voor verzending in Nederland:
- Bestel je tot en met 6 small/diner kaarsen? Dan zijn de verzendkosten €4,50
- Bestel je meer dan 6 kaarsen, big kaarsen en/of home accessoires? Dan zijn de verzendkosten €6,50
Woon jij in de buurt van Apeldoorn? En wil jij jouw pakketje liever gratis komen ophalen? Dat kan! Kies dan voor de verzendmethode 'ophalen' en je ontvangt een mailtje wanneer jouw pakket klaar ligt en we nemen contact met je op om een afhaalafspraak in te plannen.
RETOURNEREN & RUILEN
KAARSEN
Wij doen ons best om je blij te maken met jouw bestelling. Al onze kaarsen worden gemaakt op aanvraag of worden gepersonaliseerd. Hierdoor hebben ze een uniek karakter. Deze artikelen komen niet in aanmerking voor retournering.
Mocht er een fout zijn gemaakt tijdens het productieproces van jouw kaars(en), dan zullen wij uiteraard samen naar een passende oplossing zoeken. Neem in dit geval voor verdere informatie omtrent retourneringen contact op met onze klantenservice op het e-mailadres: info@suusenjes.nl
Vermeld hierbij je ordernummer en stuur altijd een foto mee zodat wij je zo goed mogelijk verder kunnen helpen.
ACCESSOIRES EN NIET-GEPERSONALISEERDE KAARSEN
Niet-gepersonaliseerde kaarsen en accessoires kunnen geretourneerd of geruild worden binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum. De retourneerkosten zijn op eigen kosten.
Zo retourneer je jouw order:
- Bekijk eerst de retourvoorwaarden om te zien of jouw artikelen in aanmerking komen voor het retourneren.
- Neem binnen 14 dagen vanaf de bezorgdatum contact met ons op door te mailen naar: info@suusenjes.nl. Vermeld in het onderwerp altijd ‘retour’ gevolgd door jouw ordernummer. Wij nemen vervolgens contact met jou op voor de instructies voor de retournering.
- Het artikel dient in dezelfde staat geretourneerd te worden als waarin deze verzonden is.
- Het is belangrijk dat je het retourformulier wat je vanuit ons krijgt, goed controleert en samen met het artikel retour stuurt. Anders kunnen wij je retour helaas niet verwerken.
- Je ontvangt een e-mailbevestiging zodra we je retourzending ontvangen en verwerkt hebben. Het gehele retourproces duurt maximaal 10 werkdagen (afhankelijk van drukke periodes). Houd er rekening mee dat we de verzendkosten van je oorspronkelijke order niet vergoeden.
SALE ARTIKELEN
Sale artikelen kunnen alleen geretourneerd worden voor een tegoedbon van hetzelfde bedrag. Let op dat deze tegoedbon niet in te ruilen is voor nieuwe artikelen of een nieuwe tegoed.
KLACHTEN
Heb jij een klacht over één van onze artikelen? Wij zoeken graag samen met jou naar een oplossing. We willen je vragen om contact op te nemen met ons door te mailen naar info@suusenjes.nl. Vergeet hierbij niet je ordernummer en eventueel foto's toe te voegen.